środa, 28 stycznia 2015

Na urodziny Pani Teresy

Oj działo się u Pani Teresy... :-)
Na początku robiłam zaproszenia urodzinowe, później były winietki-torebki ze słodyczami i dyplomy za najlepszy strój - przebranie na imprezie.
Niestety jakość zdjęć jest słaba ponieważ zdjęcia robiłam rano przed wysyłką a pogoda łaskawa nie była-ciemno i pochmurno.

Zaproszenie i torebki winietki z cukierkami




Torebki ze słodkościami dla dzieciaczków




Dyplomy z tekstem mojego autorstwa i moimi ręcznie dzierganymi kwiatkami :-)







1 komentarz:

  1. Piękne prace:) Torebeczki są świetne, przesłodkie :) Dziękuję za komentarz u mnie:) Odpowiadając na pytanie o wykrojnik muszę napisać, że pierwotnie nie byłam z niego zadowolona, od początku miałam problem, nie wycinał mi dobrze (patrząc pionowo) tych górnych i dolnych partii, co możesz zobaczyć na niektórych moich pracach np. tutaj http://beatka-kartki.blogspot.co.uk/2014/10/slubna-kartka-wedding-card.html
    Czasem nożykiem docinałam szczegóły, których mi nie wycięło. Tak było kiedy używałam go z Big Shot maszynką. Teraz zmieniłam maszynkę na Xcut Xpres, gdzie mogę sobie sama ustawiać nacisk i wykrojnik działa bez zarzutu:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za pozostawione słówko! :-)