sobota, 14 września 2013

Księga gości - Ślub w zieleni

Długo przeleżał u mnie ten zielony papier i nie bardzo wiedziałam co mam z nim zrobić. A kiedy zaczęłam go ciachać to żałowałam, że mam go tak mało. Księgę Gości i kartkę w tym samym wzorze zamówiła u mnie Pani Ania, która miała być Świadkiem na ślubie swojej koleżanki. Księga miała być prezentem dla przyszłej Pani Młodej. Pani Ania była bardzo zadowolona.
Mam nadzieję, że Wam też się spodoba.







 
Zdjęcia robione na szybko tuz przed wysłaniem więc trochę są słabe.
Pozdrawiam wszystkich!


4 komentarze:

  1. Śliczny komplecik:) takie delikatnie jesienne połączenie zieleni i złota:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplecik:) Kwiaty śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory, choć niecodzinne na tą okazję to całość bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć zdolności - jak zwykle pięknie wykonane i efekt powalający.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za pozostawione słówko! :-)