czwartek, 5 września 2013

Candy kwiatkowe u mnie :-)

Miało być przedwczoraj wieczorem, wyszło dzisiaj, ale najważniejsze, że jest!
Ostatnio miałam trochę wolnego czasu i fazę na robienie różnego kwiecia.
Próbowałam, trochę sztuk poleciało do kosza ale kilka egzemplarzy udało mi się zrobić :-)
Więc jeżeli ktoś miałby ochotę na przygarnięcie tych kwiatuszków ze zdjęcia to zapraszam do wpisywania się w kolejeczkę. Chętnie podzielę się z Wami swoim "urobkiem" :-)
 
Zasady dobrze znane:
 
Banenek w bocznym pasku z informacją o zabawie z odnośnikiem do tego posta oraz komentarz pod tym postem, w którym zgłaszacie chęć do wzięcia udziału w zabawie. Będzie mi miło, jeżeli ktoś zechce dołączyć do grona moich obserwatorów, ale nie jest to warunek konieczny :-)
 
 
Zabawa trwa do 20 września 2013, wyniki losowania - 21-22 września.
POWODZENIA  :)))

3 komentarze:

  1. bardzo chętnie wezmę udział,bo kwiatuszki są prześliczne,obserwatorem jestem już dawno i bardzo się cieszę na Twoje candy-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam Cię dziś i jestem zachwycona Twoimi pracami i oczywiście kwiatuszkami. Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy i od teraz będę tu często zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż jestem nowa w blogowym światku, to oczywistym dla mnie jest, aby zapisać się na te wspaniałe candy :-) bloga odkryłam niedawno, ale jestem pod bardzo dużym wrażeniem i się zachwycam Twoimi pięknościami :-)od teraz stała obserwatorka i bywalczynia :-) pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili do siebie (http://konopkowezamysly.blogspot.com/) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za pozostawione słówko! :-)