czwartek, 8 grudnia 2011

Torebka imieninowo-wyzwaniowa

Nad tą torebką pracowałam aż trzy wieczorki w wolnych chwilach. Nie było łatwo ale z efektów jestem zadowolona. Trafiła do pewnego Andrzeja razem z czekoladkami, które były w środku.
W torebce są słodkości więc trafia na WYZWANIE nr 12- "SŁODKIE CHWILE" w Scrap Pasja.
Jest również szyta-baardzo napracowałam się nad przeszyciami, ponieważ jest ich duuużo więc trafia do DIGi-SCRAPP na Wyzwanie #17 - szyjemy...
Ufff zdążyłam


Wykorzystałam w tej pracy dwa dziurkacze ze Scrap Pasji: mniejszy X-cut i midi c-cat niezastąpione do różnych celów.

Robiłam już takie torebki wcześniej tylko w wersji mini. Wycinałam je z szablonu.
Takie oto kompleciki robiłam na wesele koleżanki. Wymyśliła sobie, że zapakuje tam słodycze dla gości i poprosiła mnie o przysługę. Po wycięciu 50 sztuki chciało mi się płakać a było ich w sumie 110szt. i do tego tyleż samo winietek. Było ciężko ale udało mi się zdążyć na czas.

4 komentarze:

  1. Zdążyłaś z tym cudem :)
    Dużo pracy ale efekt świetny.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu - torebeczka robi wrażenie.
    Małgosia DT Scrappasja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny pomysł! A wykonanie - mistrzowskie. Bardzo podobają mi się te falujące przeszycia - muszę kiedyś spróbować, bo są bardzo efektowne. No i piękne rozetki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny za miłe słowa. Ja dopiero zaczynam więc tym bardziej miło mi czytać, że komuś się podoba to, co robię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za pozostawione słówko! :-)